Toinen toistaan hullummat turhakkeet

Keskustelua kaikesta maan ja taivaan välillä. Voit lukea viestejä rekisteröitymättä mutta osallistuaksesi keskusteluun sinun täytyy rekisteröityä.

Toinen toistaan hullummat turhakkeet

ViestiKirjoittaja Täti Moonika » 17.08.2016 10:04

Kerätäänpä tänne turhakkeita hämmästeltäviksi, niin voimme yhdessä pyöritellä silmiämme. Eikä lynkata ketään, jos joku kokee tarpeelliseksi puolustaa toisten haukkumaa turhaketta tarpeellisena!

Taidan olla ajastani jäljessä, kun en tiennyt hajustettujen roskapussien tulleen valituksi Vuoden turhakkeeksi jo 2013. Itse törmäsin niihin kaupassa vasta tänä kesänä. Olen kyllä tiennyt, että on olemassa hajustettuja pikkuhousunsuojia ja hajustettua vessapaperia, mutta sitten vielä tämä... :roll: Millaiset ihmiset oikeasti haluavat käyttää vaniljantuoksuisia roskapusseja? Ja miksi?
Täti Moonika
 
Viestit: 470
Liittynyt: 18.01.2016 16:06

Re: Toinen toistaan hullummat turhakkeet

ViestiKirjoittaja memma » 17.08.2016 16:56

Täti Moonika kirjoitti:Taidan olla ajastani jäljessä, kun en tiennyt hajustettujen roskapussien tulleen valituksi Vuoden turhakkeeksi jo 2013. Itse törmäsin niihin kaupassa vasta tänä kesänä. Olen kyllä tiennyt, että on olemassa hajustettuja pikkuhousunsuojia ja hajustettua vessapaperia, mutta sitten vielä tämä... :roll: Millaiset ihmiset oikeasti haluavat käyttää vaniljantuoksuisia roskapusseja? Ja miksi?


Hei, minä törmäsin juurikin samoihin vaniljantuoksuisiin roskapusseihin ohimennen tänään. Joskus pari vuotta sitten jo miehen äiti oli ostanut meille ruusuntuoksuisia vaaleanpunaisia roskapusseja. Taitavat olla edelleen käyttämättömänä kaapissa.
Tuntuisi että eikö noissakin se haju yhdistettynä roskien mahdolliseen hajuun vain pahene? Etenkin joku tuollainen imelä kuten vanilja. Tuskin ne sitä roskien hajua mitenkään kokonaan voi peittää.
memma
 
Viestit: 173
Liittynyt: 30.12.2015 21:00

Re: Toinen toistaan hullummat turhakkeet

ViestiKirjoittaja Erihanna » 18.08.2016 20:16

^Voin sanoa, että pahin virhe on laittaa ruusuntuoksuiset roskapussit vauvan kakkaroskiksen pusseiksi. Se imelä vauvanp*skan ja ruusun sekamelska on vatsaa kääntävä yhdistelmä.
Erihanna
 
Viestit: 328
Liittynyt: 01.01.2016 12:54

Re: Toinen toistaan hullummat turhakkeet

ViestiKirjoittaja älinä » 26.08.2016 10:36

Erihanna kirjoitti:^Voin sanoa, että pahin virhe on laittaa ruusuntuoksuiset roskapussit vauvan kakkaroskiksen pusseiksi. Se imelä vauvanp*skan ja ruusun sekamelska on vatsaa kääntävä yhdistelmä.


:mrgreen: :o :oops: :x :!: :lol:

Voin kuvitella. Hyi ällötys!!
älinä
 
Viestit: 206
Liittynyt: 22.01.2016 11:01

Re: Toinen toistaan hullummat turhakkeet

ViestiKirjoittaja Hannibal » 11.09.2016 13:49

Eilettäin seisoin tovin pikkuhousunsuojahyllyn ääressä ja huomasin siinä tavan paketissa, jota yleensä olen käyttänyt kukkien kuvia ja maininnan jostain hajusteesta. Sitten paketteja käänneltyäni tajusin, että kaikki muut phs:t olivat hajustettuja yhtä pakettia lukuunottamatta, jossa erikseen luki "fragrance free". Siis mitä hittoa? Hajustettuja kemikaaliläpykkeitä toosan lähelle? No thanks!
Hannibal
 
Viestit: 16
Liittynyt: 31.12.2015 21:02

Re: Toinen toistaan hullummat turhakkeet

ViestiKirjoittaja Erihanna » 12.09.2016 21:05

^Noitakin mä oon kokeillut, vahingossa. Meni tosi pitkään, ennen kuin tajusin, miksi meillä haisee vieraan naisen hajuvesi. :lol:
Erihanna
 
Viestit: 328
Liittynyt: 01.01.2016 12:54

Re: Toinen toistaan hullummat turhakkeet

ViestiKirjoittaja älinä » 25.09.2016 16:47

Erihanna kirjoitti:^Noitakin mä oon kokeillut, vahingossa. Meni tosi pitkään, ennen kuin tajusin, miksi meillä haisee vieraan naisen hajuvesi. :lol:


Tässähän olis jo ainekset koomiseen parisuhdedraamaan :lol:
älinä
 
Viestit: 206
Liittynyt: 22.01.2016 11:01

Re: Toinen toistaan hullummat turhakkeet

ViestiKirjoittaja riinuliinu » 04.10.2016 20:40

Facesivulleni ilmestyi äsken mainos Lotus-vessapaperista joka on jo valmiiksi kostea. Kommentoin jo sitäkin linkkiä että mitä ihmeen järkeä, kun olen osannut tähän asti kastella paperini jos ei ole bideetä :lol: . Tilasin kuitenkin näytepakkauksen, raportoin tuonne uutuustuotteisiin jos tulee käytettyä ne paperit.

Tää ehkä menis hätätapauksessa mökkireissulla tms, mutta toisaalta sitten taas en ostaisi... koska paperin voi sielläkin kastella pullosta, ja siellä pääsee kuitenkin peseytymään jossain välissä. Miehen kanssa käytämme esim. pohjoisen reissuillamme kun pesulle ei muutoin pääse, Tenan wet wipes -pyyhkeitä, joilla iho ei jää nihkeäksi kuten esim. Savett-pyyhkeillä, ja ne ovat reilunkokoisia ja monikäyttöisempiä, käytämme niitä muuannekin kuin peffa-alueelle.
************
riinuliinu
riinuliinu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 75
Liittynyt: 26.12.2015 16:24

Re: Toinen toistaan hullummat turhakkeet

ViestiKirjoittaja Molly » 04.10.2016 21:55

^ oho, onpa erikoinen idea, vai valmiiksi märkä. :? Mutta onko tuo niiden savettien yms. tapaan sellaista ns. märkälujaa, saako sen laittaa vessanpönttöön? Jos ei saa, niin en kyllä käsitä alkuunkaan. Jos taas saa, niin on kyllä jännä miten se pysyy koossa kosteana, siis ettei mene ihan soseeksi pakkauksessa ja pyyhkiessä. Mielikuvissani on nyt tietysti sellainen tyypillinen vahingossa kastunut, yleisen vessan lattialta löytyvä märkä vessapaperirulla, vaikka tuo Lotus on varmaan pikemminkin sellasta yksittäinpakatumpaa tavaraa. :D
Molly
 
Viestit: 95
Liittynyt: 04.01.2016 22:57

Re: Toinen toistaan hullummat turhakkeet

ViestiKirjoittaja Erihanna » 05.10.2016 16:57

^Meillä on tuota Lotuksen märkää vessapaperia. Mies osti. :lol:

Siis tavallista vessapaperiahan ei kannata kastella. Se ei kestä märkänä mitään, sormi menee takuulla läpi ja paperinpalat junttaantuu kankkujen väliin. Jos pitää hanuria pyyhkiä kostealla, niin talouspaperi on siihen paras vaihtoehto. Sitä taas ei kannata ainakaan suuria eriä vedellä pytystä, ettei mene pönttö tukkoon.

Tuo "märkä vessapaperi" on sellaista koesteus- tai peppupyyhkeen tapaista. Paperi on pakattu vauvan peppupyyhkeiden tapaan yhteen isoon pakkaukseen josta vetämällä yksi pala kerrallaan tulee ulos, ei siis mitään yksittäispakattua. Palat on aika pieniä, ja ne saa vetää pöntöstä alas. Minusta kätevä esim. lapsen kakkapyllyn viimeistelyyn, pysyvät koossa eikä sormi mene läpi. Ja plussaa tuosta pöntöstä vetomahdollisuudesta, ne kostean kakkaiset pyllypyyhkeet on aika ällöjä roskiksessa. On meillä noita vauvapyyhkeitäkin ollut vaikka vaippa-ajoista on jo aikaa, eli ehkä nämä sellaisen korvaajina tulevat pysymään käytössä ainakin satunnaisesti.
Erihanna
 
Viestit: 328
Liittynyt: 01.01.2016 12:54

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron