Esittelyketju (rekisteröityneet käyttäjät)

Esittele täällä itsesi!

Re: Esittelyketju (rekisteröityneet käyttäjät)

ViestiKirjoittaja älinä » 22.01.2016 11:06

Älinä sai kans rekisteröidyttyä tänne! Kuppeilua takana yli kymmenen vuotta ja eloa vanhalla foorumilla vaihtelevasti siitä asti. Mahtavaa että tutut tyypit on täällä jo 8-)
älinä
 
Viestit: 206
Liittynyt: 22.01.2016 11:01

Re: Esittelyketju (rekisteröityneet käyttäjät)

ViestiKirjoittaja Habiibi » 25.01.2016 15:13

Ei voi olla totta, minäkin täällä! Olen ollut Kuukuppikunnalla aika alusta asti, mutta viime vuosina tosi laiskasti koska lapset ja yleinen kiire. Mutta pakko mun silti tänne oli päästä :mrgreen: Moikka kaikki tutut, Moira, Mewril, Neulanen, Guarana, Älinä ja muut, tosi hauska nähdä!
Habiibi
 
Viestit: 1
Liittynyt: 25.01.2016 15:09

Re: Esittelyketju (rekisteröityneet käyttäjät)

ViestiKirjoittaja Tiina » 08.02.2016 19:12

Myös Tiina liittyy uudestaan kuukuppiporukkaan!
Tiina
 
Viestit: 2
Liittynyt: 08.02.2016 19:01

Re: Esittelyketju (rekisteröityneet käyttäjät)

ViestiKirjoittaja ampiainen » 23.05.2016 21:03

Sainpas vihdoin rekisteröidyttyä tänne. Kupittelun aloitin muistaakseni kesällä 2009 ja liityin Kuukuppikuntaan samoihin aikoihin. Ihan hirveän aktiivisesti en koskaan vanhalle foorumille kirjoitellut, mutta seurasin sitä kyllä mielenkiinnolla ja sain sieltä avun moneen pulmaan :)

Muoks. NIin voisihan sitä tietenkin itsestään kertoa vähän enemmänkin. Kaupunkihippi täälläkin, tosin olen joutunut tinkimään periaatteistani ja ostamaan auton julkisilla mahdottomien työmatkojen takia. Etelä-Suomessa asustelen, tykkään kirjoista, festareista ja ruuasta :D
ampiainen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 23.05.2016 20:58

Edellinen

Paluu Foorumin ja sen jäsenten esittelypaikka

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron