Kysy täällä kuukupin käytöstä

Foorumin esittely. Täällä voit osallistua keskusteluun rekisteröitymättä.

Kysy täällä kuukupin käytöstä

ViestiKirjoittaja riinuliinu » 08.01.2016 20:43

Tässä ketjussa voit kysyä kuukupin käytöstä, mikäli et löytänyt vastausta Kuukuppikunnan sivuilta.
************
riinuliinu
riinuliinu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 75
Liittynyt: 26.12.2015 16:24

Re: Kysy täällä kuukupin käytöstä

ViestiKirjoittaja Saaga87 » 21.04.2016 20:27

Onko kuukuppi aiheuttanut kenellekään verenpurkaumia?!! Oon kupitellut nyt vuoden verran ilman suurempia ongelmia, mutta tänään poistaessani Ladycupia tunsin ikävää vihlaisua ja myöhemmin katsoessani alapäätä, huomasin kupin ilmareikien aiheuttamat verenpurkaumat sisemmissä häpyhuulissani :shock:! Käytin nyt ensimmäistä kertaa Ladycupia (jos kokeilua ilman menkkoja ei lasketa) ja en tiedä uskallanko tuota enää käyttää tämän karmaisevan kokemuksen jälkeen. Aiemmin käytössäni on ollut Diva, joka on toiminut joitakin aukeamisongelmia lukuun ottamatta täydellisesti. Mutta koska aina ei ole aikaa asetella kuppia uudelleen ja uudelleen halusin kokeilla jäykempää kuppia, jonka aukeaa ongelmitta.
Saaga87
 
Viestit: 4
Liittynyt: 16.04.2016 22:58

Re: Kysy täällä kuukupin käytöstä

ViestiKirjoittaja Täti Moonika » 22.04.2016 12:33

^ En oikein hahmota, miten ne verenpurkaumat liittyvät nimenomaan ilmareikiin. Mistä niin päättelet? Asia on minulle outo ja uusi; en ole mistään kupitteluun liittyvistä verenpurkaumista ennen kuullutkaan. (Käytän Lunettea ja MoonCupia.) Oliko kuppia poistaessa niin kova alipaine, että tuntui kuin sisuskalut lähtisivät kiskoessa mukana? Se selittäisi verenpurkaumat, mutta on vältettävissä puristamalla kuppia lyttyyn ennen poistamista. Vai olivatko ilmareiät niin tukossa, ettei paineentasaus onnistunut?

Tai siis, äh, mitä minä tässä oikein sohlaan... Eihän tässä tietenkään ole kysymys alipaineesta, koska verenpurkaumat tulivat häpyhuuliin eivätkä suinkaan emättimeen. Resepti on kuitenkin luultavasti sama: kupin puristaminen lyttyyn. Joskus, kun olen nyppäissyt Luneten kokonaan pois pelkästä pohjasta pitäen, yläreuna on vihlaissut tullessaan, koska on niin leveä, että venyttää emättimen aukkoa. Normaalisti aina lyttään sen verran, että se mahtuu tulemaan pienempänä. Kuinka itse toimit?
Täti Moonika
 
Viestit: 470
Liittynyt: 18.01.2016 16:06

Re: Kysy täällä kuukupin käytöstä

ViestiKirjoittaja Saaga87 » 23.04.2016 00:14

Kuppia poistaessani litistän kupin sormella ja samalla hieman käännän pohjasta, tämä on toiminut hyvin Diva kanssa, koska on pitkänmallinen kuppi. Ladycup on mielestäni hieman hankalampi poistettava sen liukkaan pinnan, olemattomien tarttumanystyröiden ja kupin jäykkyyden vuoksi. Kuppia poistaessani sain ilmeisesti paineen poistettua, koska ei tuntunut siltä, että kohtu olisi tullut mukana :lol: Kuppi vain jotenkin tarttui ilmareijistään häpyhuuliini, kun yritin sitä litistää jottei sen pois ottaminen tuntuisi ikävältä. Katsoessani myöhemmin peilillä huomasin ne ilmareijistä jääneet pienen pienet mustelmat.
Saaga87
 
Viestit: 4
Liittynyt: 16.04.2016 22:58


Paluu Tervetuloa foorumille

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron