Kirjoittaja neulanen » 06.01.2016 21:24
Moi kaikki, neulanen täällä taas. Oon syntynyt -86 ja kuukuppeillut vuodesta 2006, foorumilla olin vuodesta 2007 jonnekin vuoteen 2011 tai 2012 aktiivisehkosti, sitten enemmän roikkunut tuolla ysvin puolella äitiporukoissa. Sieltä sainkin juuri kuulla Kunnan lopettamisesta! Onneksi on uusi paikka nyt. Toisaalta aika helpottunut olo myös, että kaikki "neulanen 21 vee" -avautumiset on toivottavasti pysyvästi poissa. Välillä täytyi aina äitilandiasta tulla tyttöjen puolelle tarkistamaan, mistä kuplan ulkopuolella puhutaan. Kaikesta tosi kiinnostavasta, kuten aina!
Olen tukevasti humanistihippi, joskin ilman rastoja, veganismia ja polyamoriaa (tai no ok, kahden viimeisen kanssa kyllä flirttailen aiiika paljon). Käyn ainakin vähäsen koulutustani vastaavissa töissä, ja mies on pienemmän lapsen kanssa koti-isänä. Olen kirjoittanut blogeja 11 vuotta ja nykyään piirrän myös (paskaa) nettisarjakuvaa! Pidän useita yhtäaikaisia päiväkirjoja, luen paljon ja käyn tanssitunneilla.
Mulla on nykyään kaksi lasta (s. 2010 ja 2014), asutaan Itä-Helsingissä saman miehen kanssa kuin jo kohta 9 vuotta.