Kirjautumisasiaa

Foorumin esittely. Täällä voit osallistua keskusteluun rekisteröitymättä.

Kirjautumisasiaa

ViestiKirjoittaja riinuliinu » 03.02.2016 20:00

Hei! Useammallakin on ilmeisesti ollut sellainen ongelma että foorumi potkaisee ulos kesken viestin kirjoituksen. Suosittelen valitsemaan sisäänkirjautuessa "kirjaudu sisään automaattisesti", minulla on se valittuna enkä ole vielä kohdannut tällaista ongelmaa vaikka kirjoittaminen kestäisi pitkäänkin. (Pitää vain muistaa sitten kirjautua ulos foorumilta lähtiessä.) Selvittelen tätä asiaa edelleen, josko tuota uudelleenkirjautumisaikaa voisi muokata.
************
riinuliinu
riinuliinu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 75
Liittynyt: 26.12.2015 16:24

Re: Kirjautumisasiaa

ViestiKirjoittaja Täti Moonika » 04.02.2016 15:05

Toivottavasti ratkaisu löytyy, sillä julkisilla koneilla automaattinen sisäänkirjautuminen ei ole vaihtoehto.
Täti Moonika
 
Viestit: 470
Liittynyt: 18.01.2016 16:06

Re: Kirjautumisasiaa

ViestiKirjoittaja riinuliinu » 05.02.2016 15:16

Joudun laittamaan avunpyynnön tuonne tukifoorumille, sillä veljenikään ei saanut tätä asiaa selvitettyä. Sieltä joitain ohjeita löytyi, muttei tarpeeksi yksityiskohtaisia että meistä kumpikaan olisi osannut niiden mukaan säätää tuota uudelleenkirjautumisen aikaa. Semmoistakin voisi kokeilla että kirjoitat viestin esim. sähköpostin viestikenttään, ja sitten ennen kuin copypasteat viestin foorumille, varmistat olevasi vielä kirjautuneena foorumille. Hankalaahan tuo on, mutta selvittelimme asiaa useamman tunnin veljeni kanssa eikä hommasta tullut tolkkua. Toivon mukaan saan tämän järjestymään.

Osaatko, Täti Moonika, arvioida kauanko kestää ennenkuin foorumi potkaisee sinut ulos?
************
riinuliinu
riinuliinu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 75
Liittynyt: 26.12.2015 16:24

Re: Kirjautumisasiaa

ViestiKirjoittaja Täti Moonika » 05.02.2016 15:26

^ En oikein osaa sanoa. Vaikuttaa siltä kuin aika ei olisi aina yhtä pitkä vaan jokin häiriö potkaisisi toisinaan ulos nopeammin kuin muulloin. Luulen, että olen joskus joutunut ulos alle kymmenessä minuutissa, mutta en ole varma. Toisaalta äsken pelkäsin joutuneeni ulos, kun en ollut kovin nopea, mutta viesti lähti kuitenkin normaalisti.
Täti Moonika
 
Viestit: 470
Liittynyt: 18.01.2016 16:06


Paluu Tervetuloa foorumille

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron