Halusin vain sanoa

Keskustelua kaikesta maan ja taivaan välillä. Voit lukea viestejä rekisteröitymättä mutta osallistuaksesi keskusteluun sinun täytyy rekisteröityä.

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja Täti Moonika » 23.05.2017 12:31

Joskus tietysti turhauttaa yrittää vaikuttaa asioihin, kun mikään ei muutu, mutta kyllä aktiivisuus välillä myös oikeasti kannattaa. Olen puolitoista vuotta kärsinyt sietämättömän tunkkaisesta sisäilmasta, kun taloon vaihdettiin uudet tiiviit ulko-ovet ja ikkunat, joissa ei ole korvausilmaventtiilejä. Valitin asiasta ensimmäisen kerran jo pari kuukautta remontin jälkeen eikä mitään tapahtunut. Eilen minulla oli muutakin asiaa kunnan kiinteistöyhtiön toimitusjohtajalle, joten muistutin samassa sähköpostissa tästäkin ongelmasta. Heti tänä aamuna asukasisännöitsijä soitti minulle, pahoitteli vuolaasti laiminlyöntiä ja lupasi korvausilmaventtiilien asennuksen jo ensi viikolle. :) Pitääpä taas muistaa jatkossa, ettei itsekseen murpattaminen edistä mitään...
Täti Moonika
 
Viestit: 470
Liittynyt: 18.01.2016 16:06

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja Täti Moonika » 08.06.2017 12:24

Soittokeikka urheilukentällä. Piti olla vartin juttu, muutama kappale ja sitten pois, joten hinta oli halpa. Jotenkin kummasti se vain sitten kääntyi hinnasta sopimisen jälkeen niin, että ensimmäisen ja viimeisen kappaleen väliä oli puolitoista tuntia ja silläkin välillä piti soittaa pariin otteeseen... Ärsyttävää, kun en edes ottanut neuletta mukaan ajankuluksi! Eihän sitä olisi vartin keikalla tarvittu. Ja trumpetistia kävi sääliksi, kun hän joutui yllättäen soittamaan lisäksi fanfaarin mikkiin, joka toisti soiton pari säveltä myöhässä. Itse tuskin olisin pysynyt rytmissä, kun toisto kuului soittopaikallekin lujemmin kuin itse soitto. Onneksi viimeviikkoinen sääennuste ei sentään toteutunut niin ettei tarvinnut soittaa sateessa.
Täti Moonika
 
Viestit: 470
Liittynyt: 18.01.2016 16:06

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja älinä » 15.08.2017 07:52

Oon nyt jälkivuotoon joutunut käyttämään siteitä (kertsejä, kun en viitsinyt vaan sitä varten ostaa kestoja, kun en niitä muuten käytä) ja kyllä muistan taas miksi ne on syvältä :evil: Ei tahdo paikat ees kestää niitä. Miksiköhän muuten äitiyspakkauksen mukana tulee Libressejä, vaikka kotimainen valmistajakin olis (jolla on vähemmän hautovia siteitä).
älinä
 
Viestit: 206
Liittynyt: 22.01.2016 11:01

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja Täti Moonika » 07.09.2017 22:46

Olen ihan poikki. Mutta kaverin kanssa eilen poimitut lähes 24 kiloa haaparouskuja on nyt keitetty ja suolattu. :) Kuinka ikinä pärjäsin ennen kuin äiti lakkasi tarvitsemasta kymmenen litran kattilaansa? Sienet pitää keittää niin väljässä vedessä, että noinkin isossa kattilassa tarvittiin 16 erää.
Täti Moonika
 
Viestit: 470
Liittynyt: 18.01.2016 16:06

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja Täti Moonika » 15.09.2017 12:00

Kylläpä säikähdin, kun luulin jonkun kaapanneen sähköpostitilini. Se olisi todella vaikeuttanut elämääni. Kävi kuitenkin ilmi, ettei kukaan ollut käynyt muuttamassa salasanaani, vaan toistuvasti väärä salasana johtui ystäväni nerokkaasta :roll: ajatuksesta puhdistaa likainen läppärinsä. Hän oli ilmeisesti käyttänyt pyyhkimiseen aivan liian märkää rättiä, joten osa näppäimistä toimii nyt miten sattuu. Esim. iso T on nyt T% ja pieni vastaavasti t5. (Joudun aina hänen jäljiltään puristamaan pöytärätistäkin liiat vedet pois, että se kuivuisi nopeammin eikä alkaisi haista. Hän sanoo, että minusta olisi pitänyt tulla verovirkailija, kun saan aina puristetuksi "kuivastakin" vielä monta tippaa.)
Täti Moonika
 
Viestit: 470
Liittynyt: 18.01.2016 16:06

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja Täti Moonika » 15.02.2018 15:00

Taas jäivät unet liian vähiksi, mutta nyt eri syystä kuin koskaan ennen. Heräsin aamulla ennen kellon soittoa säikähtämällä, koska olin tuntevinani savun hajua. Säntäsin ylös ja tutkin koko kämpän, mutta mikään ei kärynnyt. Ehkä makuuhuoneen raitisilmaventtiili toi puolen kilometrin päästä jonkun omakotiasujan leivinuuninlämmityssavut tai sitten kuvittelin koko hajun. Ei tullut enää uni silmään.
Täti Moonika
 
Viestit: 470
Liittynyt: 18.01.2016 16:06

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja neulanen » 21.02.2018 20:00

-
Viimeksi muokannut neulanen päivämäärä 26.04.2021 16:42, muokattu yhteensä 1 kerran
neulanen
 
Viestit: 28
Liittynyt: 06.01.2016 21:09

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja älinä » 05.03.2018 21:05

Halusin vain sanoa, että oon ollut foorumilta aivan liian kauan poissa ja mulla on ollut niin ikävä teitä!
älinä
 
Viestit: 206
Liittynyt: 22.01.2016 11:01

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja Mewril » 08.03.2018 14:05

^Älinä <3
Mewril
 
Viestit: 455
Liittynyt: 06.01.2016 22:14

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja Täti Moonika » 08.03.2018 14:51

älinä kirjoitti:Halusin vain sanoa, että oon ollut foorumilta aivan liian kauan poissa

Halusin vain sanoa, että niin olet! Toivottavasti sama ei toistu! (Eli tervetuloa takaisin.) :D
Täti Moonika
 
Viestit: 470
Liittynyt: 18.01.2016 16:06

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron