Kestositeet

Foorumin esittely. Täällä voit osallistua keskusteluun rekisteröitymättä.

Kestositeet

ViestiKirjoittaja eve » 09.04.2016 09:45

Mistä olette hankkineet kestositeenne ja mitkä ovat mielestänne parhaat merkit? Mitä malleja ja imukykyjä suositte? Minua on alkanut kupin lisäksi kiinnostaa myös kestositeet ja ajattelin kerätä jonkinlaisen aloitussetin, mutta kaipaisin vähän apuja.
eve
 
Viestit: 3
Liittynyt: 05.04.2016 13:38

Re: Kestositeet

ViestiKirjoittaja Saaga87 » 16.04.2016 20:21

Hei!

Omani olen ostanut Royalkestolta ja Taikutilta. Mielestäni Royalkestolla on paremmat ja kivoimmat kuosit sekä ovat laadultaan erinomaisia.
Saaga87
 

Re: Kestositeet

ViestiKirjoittaja annad » 22.07.2016 08:48

Moi!

Mä ostin pari kuukautta sitten Sadettelta ( http://www.sadette.fi/ ) kestositeitä kun ei kuppi vaan luonnistunut, mutta oon tosi tosi tyytyväinen! Oli tosi kiva kun neuvoivat siellä sopivan imukyvyn ja tää toimii hirmu hyvin! Ei enää kertasiteitä tähän talouteen...

Anna
annad
 
Viestit: 4
Liittynyt: 28.05.2016 13:50

Re: Kestositeet

ViestiKirjoittaja annad » 22.07.2016 09:20

Vielä lisään sen että runsaisiin menkkoihin on sairaan hyvin toiminut niiden musta superside jossa on vielä yksi lisäkerros (neljäs). Onhan se jo aika möhkäle mutta on ihan mahtavaa kun ei tuu yli eikä tarvii yöllä olla menkoista huolissaan!

Anna
annad
 
Viestit: 4
Liittynyt: 28.05.2016 13:50

Re: Kestositeet

ViestiKirjoittaja Sisko » 17.01.2018 19:40

Haluaisiko joku kestositeiden tekijä sateenvarjokankaita?

Olen kerännyt niitä vuosiakausia ja pessyt sitävarten, että suunnittelin alkavani joskus tehdä kesstositeitä, mutta en ole saanut aikaiseksi?

Niitä on tosi paljon ja kaikenkirjavia, lahjoitan postikuluja vastaan, tai voi noutaa Riihimäeltä, mulle voi laittaa sähköpostia paivi.jantunen@gmail.com
Sisko
 


Paluu Tervetuloa foorumille

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron