Kysy täällä foorumin ylläpitoon liittyvät asiat

Foorumin esittely. Täällä voit osallistua keskusteluun rekisteröitymättä.

Re: Kysy täällä foorumin ylläpitoon liittyvät asiat

ViestiKirjoittaja L. vierailijana » 18.02.2017 10:05

riinuliinu kirjoitti:
Vieras! kirjoitti:Hei siskot, kohta kirjautuisin foorumin uudeksi käyttäjäksi - oletteko huomanneet, että "kaikki" viestit näkyy koko maapallolle - ei varmaan ole tarkoitus?? Terv. L.


Tervetuloa!

Äsken olin itse uloskirjautuneena, eikä minulle näkynyt kuin nuo avoimet jutut. Ehkä foorumipohjassa oli joku bugi vaan, mutta jos tätä alkaa useammin tapahtumaan niin pitää ruveta selvittämään asioita. Kiitos kun kerroit asiasta, L!

Moi! Sama alkuperäinen kirjoittaja täällä taas (joskus ex-foorumiveteraani). Tuo foorumilaisten esittelyketju lähinnä pisti taas silmään - en ole vieläkään kirjautunut foorumille, vaikka välillä on ollut haaveissa. Haluan suojella yksityisyyttäni. Tuo käyttäjien esittelyketju olisi mielestäni hyvä olla piilossa googlelta ja koko maailmalta. Nähdään vielä foorumilla! :D Terv. L.
L. vierailijana
 

Re: Kysy täällä foorumin ylläpitoon liittyvät asiat

ViestiKirjoittaja Erihanna » 21.05.2019 17:04

Saakohan foorumia enää mobiililaitteilla luettavampaan muotoon?
Erihanna
 
Viestit: 328
Liittynyt: 01.01.2016 12:54

Re: Kysy täällä foorumin ylläpitoon liittyvät asiat

ViestiKirjoittaja Tanoaivo » 24.08.2019 15:58

^Vastaus tulee hiukan myöhässä, mutta ilmaisversion kanssa ei valitettavasti taida pahemmin pystyä kikkailemaan. Itse käytän puhelimellakin aina foorumin työpöytäversiota, koska se on mielestäni helpompi lukea ja käyttää kuin mobiiliversio.
Tanoaivo
Ylläpitäjä
 
Viestit: 104
Liittynyt: 27.12.2015 01:03

Re: Kysy täällä foorumin ylläpitoon liittyvät asiat

ViestiKirjoittaja Erihanna » 24.08.2019 19:48

^Kiitos vastauksesta, ongelma taisi korjaantua itsekseen jonkin ajan kuluttua. Nyt mobiiliselaus toimii taas ihan hyvin.
Erihanna
 
Viestit: 328
Liittynyt: 01.01.2016 12:54

Edellinen

Paluu Tervetuloa foorumille

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron