Ilmeisesti kysymykseni tuolla phpbb-tukifoorumilla hävisi bittiavaruuteen, öyh

Täti Moonika kirjoitti:Huomasin, että viestiin laitettu linkki ei aukea automaattisesti uuteen välilehteen vaan johtaa pois foorumilta. Voisiko tälle tehdä jotain?
Täti Moonika kirjoitti:Toiseenkin ongelmaan olen jo ehtinyt törmätä: jos viestin kirjoitus kestää kauemmin kuin muutamia minuutteja, järjestelmä saattaa heittää minut ulos niin ettei viestin lähettäminen enää onnistukaan. Uudelleen kirjautumisen jälkeen viesti on kadonnut bittiavaruuteen eikä ole muuta keinoa kuin kirjoittaa se uudelleen, ellei ole muistanut kopioida sitä leikepöydälle ennen ensimmäistä lähetysyritystä. Ellei riinuliinu osaa korjata ongelmaa, niin osaako joku neuvoa häntä?
älinä kirjoitti:Miten tänne löytää kuukkelilla? Yritin hakea kuukuppikommuunilla ja kuukuppikommuuni foorumi eikä löytynyt kuin vanha foorumi
riinuliinu kirjoitti:älinä kirjoitti:Miten tänne löytää kuukkelilla? Yritin hakea kuukuppikommuunilla ja kuukuppikommuuni foorumi eikä löytynyt kuin vanha foorumi
Eikö kuukuppikunta siis antanut yhtään tulosta?
Google järjestelee niitä hakutuloksia käyttäjämäärien ja aktiivisuuden mukaan, mutten tiedä mitä voisi tehdä että löytyisi googlella tai muilla hakukoneilla paremmin. Olen sallinut botit osittain, juuri sen takia että ne osin kai vaikuttavat tuohon hakukoneiden toimintaan. (En ole ihan varma onko noista boteista oikeasti hyötyä, mutta tuskin haittaakaan.)
riinuliinu kirjoitti:älinä kirjoitti:Miten tänne löytää kuukkelilla? Yritin hakea kuukuppikommuunilla ja kuukuppikommuuni foorumi eikä löytynyt kuin vanha foorumi
Eikö kuukuppikunta siis antanut yhtään tulosta?
Google järjestelee niitä hakutuloksia käyttäjämäärien ja aktiivisuuden mukaan, mutten tiedä mitä voisi tehdä että löytyisi googlella tai muilla hakukoneilla paremmin. Olen sallinut botit osittain, juuri sen takia että ne osin kai vaikuttavat tuohon hakukoneiden toimintaan. (En ole ihan varma onko noista boteista oikeasti hyötyä, mutta tuskin haittaakaan.)
Vieras! kirjoitti:Hei siskot, kohta kirjautuisin foorumin uudeksi käyttäjäksi - oletteko huomanneet, että "kaikki" viestit näkyy koko maapallolle - ei varmaan ole tarkoitus?? Terv. L.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa