Toinen toistaan hullummat turhakkeet

Keskustelua kaikesta maan ja taivaan välillä. Voit lukea viestejä rekisteröitymättä mutta osallistuaksesi keskusteluun sinun täytyy rekisteröityä.

Re: Toinen toistaan hullummat turhakkeet

ViestiKirjoittaja riinuliinu » 05.10.2016 19:20

Nettisivuilla oli että max 3 arkkia kerralla. Toki WC-paperi kestää huonosti kasteltuna, mutta jos ei ole bideetä niin kyllä sen kertansa sipaisee sillä kun tarpeeksi sitä ottaa. En tiedä paljonko maksavat, mutta epäilen että pitkässä juoksussa bideesuihkun asentaminen olisi edullisempaa :D ja muutenkin mukavampi. Meillä kyllä käytetään bideetä ja sitten peppupyyhkeellä kuivaus. Käytän monesti myös pelkän pissin jälkeen, tulee raikkaampi olo.
************
riinuliinu
riinuliinu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 75
Liittynyt: 26.12.2015 16:24

Re: Toinen toistaan hullummat turhakkeet

ViestiKirjoittaja Erihanna » 06.10.2016 05:39

^Esim. Tokmannilla 1,99/pkt eli 4,7 senttiä/arkki.
Bideesuihku Biltemasta 15,99 e. :lol:

Mulla on kauhea antipatia vessapaperin kastelua kohtaan, ehkä johtuu osin paperin laadustakin, kun joskus on sattunut joku(!) ostamaan halpispaperia, joka kestää tuskin normaalikäyttöä saati etukäteiskastelua maatumatta suoraan käteen.
Erihanna
 
Viestit: 328
Liittynyt: 01.01.2016 12:54

Re: Toinen toistaan hullummat turhakkeet

ViestiKirjoittaja riinuliinu » 07.10.2016 18:46

Erihanna kirjoitti:^Esim. Tokmannilla 1,99/pkt eli 4,7 senttiä/arkki.
Bideesuihku Biltemasta 15,99 e. :lol:


Tostako tulee vesi siis läpi kun ei paina suihkun kytkintä? Wau. En oo kuullukaan. :shock: Pitääkin mainostaa tuota mallia töissä.
************
riinuliinu
riinuliinu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 75
Liittynyt: 26.12.2015 16:24

Re: Toinen toistaan hullummat turhakkeet

ViestiKirjoittaja sunrise » 07.10.2016 20:35

Täällä päin maailmaa tuo bidesuihku on peruskamaa melkein joka asunnossa.
Itse näen sen ihan turhakkeena, joka vie tilaa, koska käsisuihku ajaa asian paremmin, eikä mielestäni
aiheuta niin paljon vaivaa.
Mieheni on siihen tottunut, koska se pesee persuksensa sillä, mutta sekin käyttäisi ennemmin käsisuihkua...paperia se ei käytä.
Kahdessa edellisessä asunnossa meillä oli sekä bidee, että käsisuihku ja se käytti aina käsisuihkua.
Itse käytin käsisuihkua kuukupin pesuun, kun käsienpesuallas oli hieman liian kaukana.
Itse hieman kyseenalaistan tuon alapääsuihkuttelun, kun sanotaan, että liiallinen alapääpesu ei ole
hyväksi.
Se mikä TAAS KERRAN eilen otti pattiin oli se, että ostoskeskusten vessakopeissa on pelkät käsisuihkut, minkä
vesisuihku vastaa painepesurin painetta. Meinasi eilen taas lentää kuppi kädestä ja housutkin kastui, kun
vesi tuli semmoisella paineella että.. :cry: :evil:
Avatar
sunrise
 
Viestit: 97
Liittynyt: 31.12.2015 15:58

Re: Toinen toistaan hullummat turhakkeet

ViestiKirjoittaja memma » 08.10.2016 20:18

riinuliinu kirjoitti:
Erihanna kirjoitti:^Esim. Tokmannilla 1,99/pkt eli 4,7 senttiä/arkki.
Bideesuihku Biltemasta 15,99 e. :lol:


Tostako tulee vesi siis läpi kun ei paina suihkun kytkintä? Wau. En oo kuullukaan. :shock: Pitääkin mainostaa tuota mallia töissä.


Täh? Mä en ymmärrä. Suihkustahan tulee siis vettä silloin kun kädensijassa olevaa nappia painaa. Ja kun napista päästää irti, vesi tulee taas siitä lavuaarin hanasta. Tuo kai on se tavallisin systeemi nimenomaan, vai ehkä mä en nyt vaan ymmärrä mitä tarkoitat.
memma
 
Viestit: 173
Liittynyt: 30.12.2015 21:00

Re: Toinen toistaan hullummat turhakkeet

ViestiKirjoittaja Erihanna » 08.10.2016 22:07

^Kato toi Bilteman kuva.
Erihanna
 
Viestit: 328
Liittynyt: 01.01.2016 12:54

Re: Toinen toistaan hullummat turhakkeet

ViestiKirjoittaja riinuliinu » 10.10.2016 19:06

sunrise kirjoitti:Täällä päin maailmaa tuo bidesuihku on peruskamaa melkein joka asunnossa.
Itse näen sen ihan turhakkeena, joka vie tilaa, koska käsisuihku ajaa asian paremmin, eikä mielestäni
aiheuta niin paljon vaivaa.
Mieheni on siihen tottunut, koska se pesee persuksensa sillä, mutta sekin käyttäisi ennemmin käsisuihkua...paperia se ei käytä.
Kahdessa edellisessä asunnossa meillä oli sekä bidee, että käsisuihku ja se käytti aina käsisuihkua.
Itse käytin käsisuihkua kuukupin pesuun, kun käsienpesuallas oli hieman liian kaukana.
Itse hieman kyseenalaistan tuon alapääsuihkuttelun, kun sanotaan, että liiallinen alapääpesu ei ole
hyväksi.
Se mikä TAAS KERRAN eilen otti pattiin oli se, että ostoskeskusten vessakopeissa on pelkät käsisuihkut, minkä
vesisuihku vastaa painepesurin painetta. Meinasi eilen taas lentää kuppi kädestä ja housutkin kastui, kun
vesi tuli semmoisella paineella että.. :cry: :evil:


Tarkoitin käsisuihkua sillä bidesuihkulla, ei täällä bidetä siis tosiaan oo missään mutta sanana on silti käytössä ihan lahjakkaasti. Meillä kotona se on kyllä pimppipuhelin :lol: .

Kova paine on kyllä ärsyttävää, ja kun monesti on niin kalkkeutunut suihkupää että vettä tulee noin kolmesta reiästä... auts.
************
riinuliinu
riinuliinu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 75
Liittynyt: 26.12.2015 16:24

Re: Toinen toistaan hullummat turhakkeet

ViestiKirjoittaja sunrise » 11.10.2016 15:25

Hyvä kun tarkennit mulle :oops: :D
pimppipuhelin :D
Näin se vaan on, että monet asiat voikin tarkoittaa hieman eri juttuja eri puolilla maailmaa.
Harmi, kun en ole löytänyt täältä Jordaniasta semmoisia käsipyyhkeitä, joilla sen kuukupin
voisi puhdistaa ilman painepesuri käsisuihkua. Kaikki käsipyyhkeet on hajustettuja tai PH niin sun
näin. Sebamedi tosin taitaa tehdä käsipyyhkeitä ja niitä myydään täällä, mutta onkohan nekään soveltuvia, koska
en ikinä sillä edes kuppiani putsannut.
Tai sitten pitäisi vain ottaa isompi vesipullo mukaan ja huilutella se sillä puhtaaksi.
Avatar
sunrise
 
Viestit: 97
Liittynyt: 31.12.2015 15:58

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron