Erihanna kirjoitti:^Esim. Tokmannilla 1,99/pkt eli 4,7 senttiä/arkki.
Bideesuihku Biltemasta 15,99 e.
riinuliinu kirjoitti:Erihanna kirjoitti:^Esim. Tokmannilla 1,99/pkt eli 4,7 senttiä/arkki.
Bideesuihku Biltemasta 15,99 e.
Tostako tulee vesi siis läpi kun ei paina suihkun kytkintä? Wau. En oo kuullukaan. Pitääkin mainostaa tuota mallia töissä.
sunrise kirjoitti:Täällä päin maailmaa tuo bidesuihku on peruskamaa melkein joka asunnossa.
Itse näen sen ihan turhakkeena, joka vie tilaa, koska käsisuihku ajaa asian paremmin, eikä mielestäni
aiheuta niin paljon vaivaa.
Mieheni on siihen tottunut, koska se pesee persuksensa sillä, mutta sekin käyttäisi ennemmin käsisuihkua...paperia se ei käytä.
Kahdessa edellisessä asunnossa meillä oli sekä bidee, että käsisuihku ja se käytti aina käsisuihkua.
Itse käytin käsisuihkua kuukupin pesuun, kun käsienpesuallas oli hieman liian kaukana.
Itse hieman kyseenalaistan tuon alapääsuihkuttelun, kun sanotaan, että liiallinen alapääpesu ei ole
hyväksi.
Se mikä TAAS KERRAN eilen otti pattiin oli se, että ostoskeskusten vessakopeissa on pelkät käsisuihkut, minkä
vesisuihku vastaa painepesurin painetta. Meinasi eilen taas lentää kuppi kädestä ja housutkin kastui, kun
vesi tuli semmoisella paineella että..
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa