Suuret musiikkielämykset

Keskustelua kaikesta maan ja taivaan välillä. Voit lukea viestejä rekisteröitymättä mutta osallistuaksesi keskusteluun sinun täytyy rekisteröityä.

Suuret musiikkielämykset

ViestiKirjoittaja Täti Moonika » 20.05.2016 21:13

Koska käytän yleensä vain äänettömiä julkisia nettikoneita, YouTube on jäänyt minulle varsin vieraaksi. Viime päivinä olen kuitenkin saanut nauttia suurista musiikkielämyksistä, joita kaverini on minulle esitellyt. Olemme liimaantuneet pitkiksi ajoiksi koneen ääreen kykenemättä irrottamaan esityksistä sen enempää korviamme kuin silmiämmekään. Minulla on varaa nöyrästi myöntää olevani niin sivistymätön, että olen saanut suorastaan henkeäsalpaavia elämyksiä André Rieun orkesteria kuunnellessa ja katsellessa - vaikka hänestä on esitetty näinkin kovaa kritiikkiä.

Mikä musiikki teissä nostattaa suuria tunteita?
Täti Moonika
 
Viestit: 470
Liittynyt: 18.01.2016 16:06

Re: Suuret musiikkielämykset

ViestiKirjoittaja sunrise » 20.05.2016 21:49

Täti Moonika, kiitos vinkistä. tuubatin miehen heti ja tykkäsin, koska tykkään tosi paljon
kuunnella esim.klassista ja varsinkin elokuviin tehty musiikki on kivaa kuunneltavaa.
Esim.Hans Zimmer on tehnyt monia monia elokuva vingutuksia, joista mie pidän.
Muuten, kun näitä kriitikkojen arvosteluja on lukenut, niin ajan kuluessa monet kappaleet on täysin haukuttu pystyyn kriitikon puolesta, mutta
sitten me tavalliset nassut ollaan oltu ihan haltioissaan kyseisistä kappaleista. :D
Avatar
sunrise
 
Viestit: 97
Liittynyt: 31.12.2015 15:58

Re: Suuret musiikkielämykset

ViestiKirjoittaja Seurausjasyy » 30.09.2016 06:38

Kuva

Kaikki mukaan :)
Seurausjasyy
 
Viestit: 2
Liittynyt: 30.09.2016 06:36


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa

cron