Kiukkuketju

Keskustelua kaikesta maan ja taivaan välillä. Voit lukea viestejä rekisteröitymättä mutta osallistuaksesi keskusteluun sinun täytyy rekisteröityä.

Re: Kiukkuketju

ViestiKirjoittaja sunrise » 20.05.2016 20:38

Sea, kokeilepa seuraavia niksejä... https://www.stara.fi/2012/10/21/purukum ... npohjasta/

Itselleni kävi tänään sitten se, mitä ei ole vielä tapahtunut, eli kuukuppi tippui sormista ostoskeskuksen vessanpönttöön :evil: :evil:
Olin putsaavinani sen käsisuihkulla, jossa olikin painepesurin vahvuinen paine, joten sehän hurahti vauhilla sormista pönään.
Äkkiä sen sieltä poimin ja huuhtelin uudestaan, kun ei ollut mitään saippuaa kopissa. Ainoa hyvä asia oli se,että edellinen oli vetänyt pöntön, joten oli puhtoisempi(i hope), tosin minä kyllä aina vedän, jos
edellinen on laiskuuttaan jättänyt vetämättä, koska vetämättön vessa on ällö ja ei siihen voi istua.
Mutta kuitenkin mur mur mur... :evil:
Avatar
sunrise
 
Viestit: 97
Liittynyt: 31.12.2015 15:58

Re: Kiukkuketju

ViestiKirjoittaja Shaith » 24.05.2016 15:07

Muuttokaaos on täydessä loistossaan ja hypin seinille kun en voi kontrolloida kaikkea. Säätöä lisää se, että muutan yhteen kihlatun kanssa ja kämppis muuttaa omilleen ja koko tätä palapeliä pitäisi jotenkin pyörittää.

Jotenkin koko kaaoksen tiivistää se, että unohdin jo myyneeni oman sauvasekoittimeni enkä tajunnut että kämppis on vienyt jo omansa kämpilleen. Nyt mulla on tomaattikeittoa, jota en saanut soseutettua joten sen rakenne ei ole mieleinen. Lisäksi olin unohtanut että nykyiset kasvisliemikuutiot on liian dominoivan makuisia ja koko keitto siis itse asiassa maistuu lähinnä kasvisliemelle.

Väsyttää ja en vaan kestä tätä kaaosta.
Shaith
 
Viestit: 59
Liittynyt: 30.12.2015 20:51

Re: Kiukkuketju

ViestiKirjoittaja ampiainen » 14.07.2016 22:02

Kävin kolposkopiassa ja nyt joudun käyttämään vuotoon siteitä. Enpä muistanutkaan, miten hirveille ne alkaa haista suunnilleen heti, ja miten inhottavia ne muutenkin ovat. Ärh! :evil:
ampiainen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 23.05.2016 20:58

Re: Kiukkuketju

ViestiKirjoittaja Täti Moonika » 01.09.2016 11:42

Ei nämä foorumin mainokset muuten häiritse, mutta kaverin läppäriä lainatessa häiritsevät. Yhteys on sen verran hitaampi kuin esim. kirjaston koneilla, että mainosten latautumista pitää odotella joka kerta monta sekuntia ennen kuin pääsee eteenpäin. En ärsyyntyisi, jos hitaus ilmenisi itse foorumin latautumisessa (eihän minulla varsinaisesti kiire ole), mutta mainosten odottelu on tympeää.
Täti Moonika
 
Viestit: 470
Liittynyt: 18.01.2016 16:06

Re: Kiukkuketju

ViestiKirjoittaja sunrise » 01.09.2016 21:30

Mitä häh..onko täällä jotain mainoksia?
Ilmeisemmin minulla Adblocker estää niiden näkemisen ja foorumin keskustelut latautuu nopsaan.
Itse käytän GoogleChromea selaimena ja olen asentanut sinne kyseisen ohjelman vai asentuiko se
sinne ihan itse.
Avatar
sunrise
 
Viestit: 97
Liittynyt: 31.12.2015 15:58

Re: Kiukkuketju

ViestiKirjoittaja Eva » 02.09.2016 08:07

ei näy minullakaan mainoksia tällä sivustolla. Itselläni on tosin käytössä tehokas UBlock (jonka saa niin firefoxille kuin chromelle)

Chrome: https://chrome.google.com/webstore/deta ... iagm?hl=fi
Firefox: https://addons.mozilla.org/fi/firefox/a ... ck-origin/

tämä suodattaa vieläkin paremmin mainokset kuin adblock..
Eva
 
Viestit: 9
Liittynyt: 30.12.2015 20:45

Re: Kiukkuketju

ViestiKirjoittaja Täti Moonika » 22.10.2016 12:04

Jouduin kello-ostoksille. Rannekelloni suostui käymään vain seitsemisen tuntia paristonvaihdon jälkeen. Toki pariston hinta hyvitettiin, kun ostin uuden kellon samasta liikkeestä. Silti kiukuttaa, kun mitään ei nykyään valmisteta kestämään! Edellisessä Leijona-kellossani, joka siis kesti muistaakseni n. 9 vuotta, oli sentään edes japanilainen koneisto. Tässä uudessa Leijonassa koneiston alkuperä on jätetty häveliäästi mainitsematta, niin että tuskinpa kiinalaispaska kestää sitäkään aikaa. Äitini käyttää yhä yli 60-vuotiasta kelloa...
Täti Moonika
 
Viestit: 470
Liittynyt: 18.01.2016 16:06

Re: Kiukkuketju

ViestiKirjoittaja memma » 22.10.2016 14:07

^Vanhassa vara parempi pätee varmaan tässäkin.
Itse ko. alan liikkeessä työskentelevänä ja kierrätystä kannattavana ihmisenä voin todeta että esim. vanhemmalta peritty mekaaninen kello voi kalliihkoine perushuoltoineen olla silti järkempi vaihtoehto kuin halpis 29€ maksava kello, joka voi jo muutaman paristonvaihdon jälkeen olla roskiskamaa. Harmillista kertakäyttökulttuuria kelloissakin suosii silti osa, kun ostetaan se halvin mahdollinen, jonka huollettavuutta ei oteta huomioon. Vähän kuin muissakin tavaroissa tänä päivänä usein. Ja sitten kun valmistajatkin/maahantuojat taipuu tähän samaan kulttuuriin.
memma
 
Viestit: 173
Liittynyt: 30.12.2015 21:00

Re: Kiukkuketju

ViestiKirjoittaja Täti Moonika » 25.10.2016 17:53

^^ Hiukan kiukkuni helpotti, kun lähetin kellovalmistajalle sähköpostia ja sain vastauksen. Tietysti edelleen harmittaa, ettei kelloni kestänyt täyttä kymmentä vuotta, mutta sentään näiden nykyistenkin koneistot on valmistettu Japanissa eikä Kiinassa, vaikka tieto ei olekaan enää kellossa näkyvillä. Eli ehkä uusi ei sentään ole entistä huonompi... Ainakin voi toivoa.
Täti Moonika
 
Viestit: 470
Liittynyt: 18.01.2016 16:06

Re: Kiukkuketju

ViestiKirjoittaja Täti Moonika » 08.11.2016 14:22

Räägh! Taas tämä foorumi oikuttelee. Sitä on tapahtunut ennenkin, mutta koska ei viime aikoina, niin olin jo unohtanut varotoimenpiteen. En siis kopioinut viestiäni leikepöydälle ennen Lähetä-napin painamista. :x Foorumi oli sitten päättänyt heittää minut ulos, vaikka olin ollut kirjautuneena vasta muutaman minuutin. Viesti katosi bittiavaruuteen ja piti kirjoittaa uudestaan. Tyhmä minä, opi jo kopioimaan kaikki!
Täti Moonika
 
Viestit: 470
Liittynyt: 18.01.2016 16:06

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa

cron