Halusin vain sanoa

Keskustelua kaikesta maan ja taivaan välillä. Voit lukea viestejä rekisteröitymättä mutta osallistuaksesi keskusteluun sinun täytyy rekisteröityä.

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja Erihanna » 12.03.2018 17:50

Tervetuloa takaisin, älinä! <3
Erihanna
 
Viestit: 328
Liittynyt: 01.01.2016 12:54

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja Täti Moonika » 14.03.2018 13:05

Facebookissa on monenlaisia kirppisryhmiä; toisissa on selkeät säännöt ja toiset toimivat ilman niitä. Itse olen jäsenenä ryhmässä, jolla on säännöt. Ja kyllä ottaa päähän, että joidenkin mielestä säännöt eivät koske heitä! Jos sääntörikkomuksista huomauttaa (en ole ylläpitäjä) niin saa usein hyvin ylimielisen vastauksen. Mikä siinä on niin vaikeaa? Mikseivät kyseiset henkilö voi painua niihin säännöttömiin ryhmiin tai perustaa uutta? :evil:
Täti Moonika
 
Viestit: 470
Liittynyt: 18.01.2016 16:06

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja Täti Moonika » 27.03.2018 23:37

Viime syksynä Täti Moonika kirjoitti:Kävi kuitenkin ilmi, ettei kukaan ollut käynyt muuttamassa salasanaani, vaan toistuvasti väärä salasana johtui ystäväni nerokkaasta :roll: ajatuksesta puhdistaa likainen läppärinsä. Hän oli ilmeisesti käyttänyt pyyhkimiseen aivan liian märkää rättiä, joten osa näppäimistä toimii nyt miten sattuu.

Ei ole todellista! Kuinka joku voi tehdä saman virheen uudestaan? Hän voi...

Lisäksi haluan sanoa, että olipa pirun lähellä hevosen selästä putoaminen, kun jalustinremmi katkesi kesken kaiken! Uutta ei saa ihan lähiaikoina ja kyseisellä hepalla on niin hirvittävä askellus, ettei ilman kannata ratsastaa muuta kuin käyntiä. Harmi, kun liikunnasta on vajausta eikä kärryilläkään ole turvallista ajaa, sillä myös valjaat ovat hajoamassa.
Täti Moonika
 
Viestit: 470
Liittynyt: 18.01.2016 16:06

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja Täti Moonika » 17.04.2018 11:52

11-vuotiaalla veljenpojallani on totisesti tyylitajua. Hän on koko ikänsä istunut uudempien, kalliimpien ja varustellumpien autojen kyydissä, sillä veljeni tulot ovat ihan toista luokkaa kuin minun. Kun poika pääsi ruosteisen Hiace-rotteloni kyytiin (vuosimalli -90 eikä varaa muihin kuin katsastusmiehen vaatimiin korjauksiin, jos niihinkään), hän oli hyvin ihastunut siihen, koska se näyttää hienolta! :D Hän alkoikin varovasti tiedustella minulta, mitä olen ajatellut tehdä autolleni sitten, kun olen niin vanha, etten voi enää ajaa autoa. (Äitinikin ajaa vielä.) Poika ilmoittautui vapaaehtoiseksi ottamaan Hiaceni. :lol: :lol: Voi kunpa kärryni tosiaan olisi elossa vielä silloin! Olen siihen hyvin kiintynyt enkä haluaisi vaihtaa uudempaan, vaikka olisi rahaakin. Tätä ei ajotietokone estä ajamasta jonkin merkityksettömän pikkuvian takia. En vain olisi arvannut, että kukaan hienompiin autoihin tottunut osaisi arvostaa sitä.
Täti Moonika
 
Viestit: 470
Liittynyt: 18.01.2016 16:06

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja cinnamon » 27.04.2018 10:24

^ Hauskaa Täti Moonika! Nuorimies osaa arvostaa selkeästi oikeita asioita :D
Meilläkin on vanha ja vähän sieltä täältä rempallaan oleva auto, jota korjaillaan tarpeen (katsastusmiehen vaatimusten) mukaan... Veljenpoikani ovat siitä kovin kiinnostuneita. Joskus kun ollaan oltu porukalla mökillä ja mieheni on vähän itse korjaillut sitä, pojat ovat olleet aivan riemuissaan päästessään osallistumaan. Nykyaikaisia autoja kun ei noin vain itse korjaillakaan. Itseänikin ilahduttaa vanhassa autossa juuri se, että se antaa käyttäjälleen harkintavaltaa siinä milloin se on ajokelpoinen. Menettäisin varmasti malttini jos en pääsisi pihasta jonkun oikeasti ajoturvallisuuteen vaikuttamattoman asian vuoksi.
cinnamon
 
Viestit: 129
Liittynyt: 30.12.2015 20:41

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja Golliwog » 09.05.2018 17:10

Kuukuppikunnan minimiitti Joensuussa, sattumalta, juuri nyt.
Golliwog
 
Viestit: 9
Liittynyt: 22.02.2016 17:49

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja memma » 11.05.2018 20:29

^Wau!
(Näinkin yhdessä fb ryhmässä maininnan tästä, tuli jotenkin semmonen salaseuraolo :D)
memma
 
Viestit: 173
Liittynyt: 30.12.2015 21:00

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja Täti Moonika » 11.07.2018 11:58

Jotenkin surkuhupaisaa. Menin Kelan nettisivuille ja vastaan tuli ilmoitus: "Kelan verkkosivut ovat teknisen vian vuoksi poissa käytöstä. Vian syytä selvitetään. Pahoittelemme häiriötä. Kelan muut tietojärjestelmät toimivat normaalisti. Henkilö- ja työnantaja-asiakkaiden sekä yhteistyökumppanien asiointipalvelut ovat normaalisti käytössä." Perässä oli linkki asiointipalveluun. Menin sinne ja vastaan tuli ilmoitus: "Huollamme asiointipalvelua ja palvelu on tilapäisesti pois käytöstä. Pahoittelemme käyttökatkoksesta aiheutuvaa harmia. Käyttökatkos koskee vain asiointipalvelua ja Kelan verkkosivut toimivat normaalisti." Perässä oli linkki Kelan verkkosivuille. Ei; linkistä ei todellakaan päässyt toimiville sivuille. :roll:
Täti Moonika
 
Viestit: 470
Liittynyt: 18.01.2016 16:06

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja älinä » 16.08.2018 20:32

memma kirjoitti:^Wau!
(Näinkin yhdessä fb ryhmässä maininnan tästä, tuli jotenkin semmonen salaseuraolo :D)


Minä törmäsin kans tähän fb-ryhmässä (varmaankin samassa), kyllä hymyilytti!

Olen taas ollut nolostuttavan kauan poissa :oops: Yritän aktivoitua!
älinä
 
Viestit: 206
Liittynyt: 22.01.2016 11:01

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja Täti Moonika » 03.10.2018 22:49

Suurin kurpitsani painaa 30 kg! :o Ja sen lisäksi heinikon kätköistä löytyi muutamia muitakin isoja, vaikka taimia oli vain kaksi. Hevosenlannassa on voimaa, kun antaa tarpeeksi kasvutilaa ja kastelee kuivina kausina.
Täti Moonika
 
Viestit: 470
Liittynyt: 18.01.2016 16:06

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron