Halusin vain sanoa

Keskustelua kaikesta maan ja taivaan välillä. Voit lukea viestejä rekisteröitymättä mutta osallistuaksesi keskusteluun sinun täytyy rekisteröityä.

Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja Siipienkeli » 10.02.2016 11:16

Halusin vain sanoa -ketju is back!

Minä haluan nyt sanoa siitä, että mulla on yläselkä jumissa. Syyt ovat moninaiset, mutta ostin itselleni kortin, jolla saa seuraavan VUODEN ajan tietyn firman hieronnat puoleen hintaan. Kävin maanantaina, ja menen siis tänäänkin. Koska onhan se nyt persiistä, ettei pysty ajattelemaan mitään muuta kuin omaa selkäänsä :o

Mutta siis mulla on ekaa kertaa ikinä yläselkä niin jumissa, että se ei yhdellä hieronnalla vielä helpottanut, ja että olen ihan hemmetin kiitollinen, että mulla on vähän löysempi viikko (koska mulla on aika kiireistä noin yleisesti tämä kevät). Hyi. Ja olen myös ylpeä ja iloinen, että ymmärrän hoitaa itseäni. Hyvä hyvä Siipis.
Siipienkeli
 
Viestit: 5
Liittynyt: 16.01.2016 18:07

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja Raunis » 10.02.2016 11:30

Halusin vain sanoa, että just nyt tykkään tästä koulusta ja sen henkilökunnasta (etenkin oposta, yhest englanninopettajast ja siit musiikinopettajast joka on opettanu mua seiskasta asti ja lukuunottamatta yhtä ruotsinopettajaa) ihan hirmuisesti ja koen et tein täysin oikean päätöksen, kun jätin menemättä muiden lukioiden pääsykokeisiin ja päätin et tänne tuun jos johonkin.
Avatar
Raunis
 
Viestit: 85
Liittynyt: 30.12.2015 20:51
Paikkakunta: mega hese ygöne

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja Täti Moonika » 13.02.2016 11:49

Vähän jännittää, mihin olenkaan itse itseni järjestänyt, täysin oma-aloitteisesti. Menen ensi viikolla alakouluun esittelemään vaskisoittimia. Jos joku innostuu, alan antaa ilmaisia soittotunteja siinä toivossa, että paikkakunnalta kuolleen puhallinorkesterin voisi tulevaisuudessa herättää uudestaan henkiin. (Olen toistakymmentä vuotta käynyt naapurikaupungin orkesterissa.) Nyt pitäisi pestä pari homeenhajuista, mutta hyvin toimivalta vaikuttavaa trumpettia ja harjoitella soittamaan vuoronperään trumpettia, alttotorvea ja tenoritorvea - tottumattomalla kun tahtoo käydä niin, että erikokoiseen torveen vaihtaessa soitto sujuu aluksi huonosti ennen kuin huulet mukautuvat muutokseen. Munaankohan itseni? Millaisen kaaoksen saan aikaan luokassa, kun päästän oppilaat kokeilemaan? En ole tehnyt tämmöistä aiemmin, joten luultavasti unohdan puolet kaikesta mitä aion kertoa...
Täti Moonika
 
Viestit: 470
Liittynyt: 18.01.2016 16:06

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja Molly » 23.02.2016 21:59

^Toteutuiko tuo vielä? Miten kävi? Kuulostaa jännältä ja hauskalta. :) Alakoululaiset voivat olla parhaimmillaan aika hurja joukko. :D
Molly
 
Viestit: 95
Liittynyt: 04.01.2016 22:57

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja Täti Moonika » 29.02.2016 10:51

^ Toteutuihan se. Kävin loppujen lopuksi vetämässä tunnin eri päivinä peräti kolmelle luokalle ja olin tosi tyytyväinen itseeni, kun osasin tehdä esityksistä niin monipuolisia ja aktivoivia. Havainnollistin torvien toimintaa mm. soittamalla kahvipannua... Oppilaat olivat kiinnostuneita ja melkein kaikki halusivat kokeilla, mutta suureksi surukseni en ole saanut ainuttakaan yhteydenottoa vanhemmilta, vaikka opettajat laittoivat Wilman kautta koteihin tiedon mahdollisuudesta ilmaisiin soittotunteihin. Eivätkö nykyajan lapset tee muuta kuin istuvat tietokoneen ääressä? Vai eivätkö vanhemmat halua kuunnella soittoläksyjen harjoittelua? Vai eikö enää vain arvosteta muuta kuin sitä, mikä on kallista?
Täti Moonika
 
Viestit: 470
Liittynyt: 18.01.2016 16:06

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja Molly » 01.03.2016 23:14

^Kiva että onnistui! :)

Harmi tosiaan ettei yhteydenottoja tullut. Harrastukset taitaa mennä vähän joko-tai. Toiset vanhemmat harrastuttaa lapsillaan mielellään jotain hyödyllistä tai tavoitteellista jo nuoresta pitäen, ja sen tyyppisille ei sitten ehkä mahdu enää uutta soittoharrastusta. Toiset eivät sen sijaan tunnu pitävän harrastuksia ollenkaan tärkeinä, tai vaihtoehtoisesti ovat jotenkin ennakkoluuloisia juuri mm. soittimia kohtaan ja suosivat varulta mielummin jotain "tavallisempaa", kuten jalkapalloa tai jotain geneeristä kerhoa. Harrastuksiin kuljettamisesta ja aikatauluttamisestakin tunnutaan ottavan aika kovasti paineita, että voihan se vaan tuntua jotenkin liian vaivalloiselta... Luulisi kyllä että kelpaisi. Toivottavasti siellä on yhteystiedot välitetty oikein, jne.!
Molly
 
Viestit: 95
Liittynyt: 04.01.2016 22:57

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja starz » 02.03.2016 23:56

^ En myöskään usko, että perheissä enemmälti aloitetaan uusia harrastuksia kesken kouluvuoden. Kannattanee muistutella joskus loppukesästä.
starz
 
Viestit: 22
Liittynyt: 31.12.2015 23:52

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja sunrise » 04.03.2016 14:32

Onko tuo Heilimmer täällä nyt ihan oikealla asialla, kun on postannut aiheen, joka pn täynnä ryssänkielisiä linkkejä?
Näkyy vielä olevan ihan uusi käyttäjä. :?:
Avatar
sunrise
 
Viestit: 97
Liittynyt: 31.12.2015 15:58

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja Sea » 04.03.2016 16:56

Ei kannata avata noita spammibottien ketjuja eikä varsinkaan klikata linkkejä niiden viesteissä ja profiilissa. Eiköhän ylläpito tuonkin poista kun kerkeää. :)
Kuppi: DivaCup syksystä 2004, Fleurcup syksystä 2010, Nomaicup syksystä 2019.
Kierukka: Nova T 5/2009, Silver Line 6/2014-5/2018.
Avatar
Sea
 
Viestit: 327
Liittynyt: 30.12.2015 20:58

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja sunrise » 04.03.2016 19:53

Joo o. Toivottavasti kukaan ei niitä avaa.
Kaikki paha tulee aina venäjältä, niin kuin esim.hyttyset aikanaan,, :roll:
Avatar
sunrise
 
Viestit: 97
Liittynyt: 31.12.2015 15:58

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron