Halusin vain sanoa

Keskustelua kaikesta maan ja taivaan välillä. Voit lukea viestejä rekisteröitymättä mutta osallistuaksesi keskusteluun sinun täytyy rekisteröityä.

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja sunrise » 02.10.2016 13:27

Hienoa Raunis, olen tosi iloinen sinun puolestasi :D
Muistan kyllä lopun elämääni omat yo-kirjoitukset missä olin ihan paniikissa, varsinkin, kun oli matematiikan koe ja
matikkahan ei ole mun vahvin alue ollut ikuna.
:) :)
Avatar
sunrise
 
Viestit: 97
Liittynyt: 31.12.2015 15:58

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja Täti Moonika » 11.10.2016 11:56

Onneksi tänään ei ole kupittelupäivä. Talosta on taas vesi poikki putkirikon vuoksi. Saattaa kyllä olla jopa ensimmäinen tänä vuonna, mutta viime vuosina niitä on ollut useita - omassakin asunnossani kaksi. Ja putket ovat vasta parikymmentä vuotta vanhat!
Täti Moonika
 
Viestit: 470
Liittynyt: 18.01.2016 16:06

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja sunrise » 22.10.2016 18:45

Käsin vatkaamalla ei oikein saa sokerista ja munista sitä oikeanlaista vaahtoa, kuin pitäisi vaikka
kuinka vatkaisi. Pitäisi vain hankkia sähkövatkain.
Avatar
sunrise
 
Viestit: 97
Liittynyt: 31.12.2015 15:58

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja Mewril » 25.10.2016 13:12

^Mun kokemuksen mukaan se onnistuu, mutta munien kannattaa olla vanhoja. Tuoreet munat on leivonnassa haastavia, koska ne ei oikein tykkää vaahdota. Olen havainnoinut asiaa kun par kertaa olen ostanut erityisen tuoreita luomumunia kauppahallista ja yrittänyt leipoa niistä.
Mewril
 
Viestit: 455
Liittynyt: 06.01.2016 22:14

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja sunrise » 25.10.2016 13:33

^^
Mutta kun nämä oli jo 1kk vanhoja munia :shock:
Vaikka kuinka vatkasin ja vatkasin 15min, niin ei sitten millään vaahdonnut, kuin
mitä tulisi sähkövatkaimella.
Eikä ollut eka kerta. Sitten taikinasta tulee semmoinen tönkkö sokerimössö.
Kerran yritin tehdä kääretortun, missä ikinä en suomessa asuessani epäonnistunut
ja nyt tein sitruunatortun ja taas sama lopputulos. Taikina uunista otettaessa on liian kiinteä
ja tahmea, ettei edes kääretortun rullaus onnistu.
Avatar
sunrise
 
Viestit: 97
Liittynyt: 31.12.2015 15:58

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja Täti Moonika » 31.10.2016 16:01

Hullun hommaa, myönnän sen, mutta on kiva olla vähän hullu! Ennen ensimmäistä syyskuista hallayötä viritin muutaman myöhäisiä raakileita kantaneen mansikantaimen suojaksi harson pajukaarien varaan. Kylmässä kypsyminen oli erittäin hidasta, mutta toisaalta kylmyys suojasi homeelta, vaikka välillä oli märkääkin. Sain suun makeaksi ehkä kerran viikossa yhden tai kahden mansikan verran. Viimeisen kypsyneen söin vasta toissapäivänä ja hyvältä maistui! Marraskuulle en sentään onnistunut satokautta venyttämään. Muutama raakile on vielä, mutta ne eivät ole lähelläkään kypsymistä ja kohta tulevat ympärivuorokautiset pakkaset.
Täti Moonika
 
Viestit: 470
Liittynyt: 18.01.2016 16:06

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja sunrise » 02.11.2016 15:31

Siis tekeekö jotkut ihan oikeasti tiliä mainostaen tiettyä lääkettä, joka paikassa?
Nytkin näköjään on parin päivän sisään ilmestynyt pari uuttaa kätyttäjää, jotka tervetuloa foorumille
osiolla vain laittelee mainos linkkeja, joita en todellakaan klikkaa.
No ei siinä mitään...mainostelkaa mitä lystäätte..minuun ei ainakaan jysähdä.
Avatar
sunrise
 
Viestit: 97
Liittynyt: 31.12.2015 15:58

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja Täti Moonika » 08.11.2016 14:34

^ Minä olen jo pitkän aikaa ihmetellyt (siis jo niiden aiemmin poistettujen viestien aikaan), mikä saa ihmiset niin uteliaiksi, että he katsovat noita asiaankuulumattomia "viestiketjuja". Otsikoitten luettelossahan näkyy, kuinka monta kertaa kukin ketju on luettu. Noista englanninkielisistä näkee ensi silmäyksellä, etteivät ne ole oikeasti mitään uusien käyttäjien vakavasti otettavia keskusteluja. Vaikka minäkin toivoisin foorumille enemmän elämää, niin en sentään ole niin epätoivoinen, että klikkaisin niitä edes aikaa tappaakseni. Jotkut kuitenkin näyttävät olevan - jopa yllättävän moni. Näin asenteellisen kritiikin jälkeen kukaan ei varmaan uskalla myöntää kuuluvansa uteliaiden joukkoon, mutta minua tosiaan mietityttää, miksi jotkut katsovat niitä.
Täti Moonika
 
Viestit: 470
Liittynyt: 18.01.2016 16:06

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja Sea » 08.11.2016 18:53

^ Tuohon yksi syy voisi olla, että klikkaa ketjun auki, jotta pääsee raportoimaan sen ylläpidolle?

Tosiaan en usko, että noista mainostajista kukaan myy oikeasti jotain outoja lääkkeitä ja sillä tienaa elantonsa. Eiköhän lääke tai muu tavara ole vain syötti, jolla ihminen saadaan klikkaamaan tiensä nettisivulle, jolta saa koneellensa annoksen troijalaisia ja muita yllätyksiä.
Kuppi: DivaCup syksystä 2004, Fleurcup syksystä 2010, Nomaicup syksystä 2019.
Kierukka: Nova T 5/2009, Silver Line 6/2014-5/2018.
Avatar
Sea
 
Viestit: 327
Liittynyt: 30.12.2015 20:58

Re: Halusin vain sanoa

ViestiKirjoittaja Täti Moonika » 09.11.2016 10:55

Sea kirjoitti:^ Tuohon yksi syy voisi olla, että klikkaa ketjun auki, jotta pääsee raportoimaan sen ylläpidolle?

Tarpeetonta. Minä ainakin ilmiannoin ylläpidolle yhden heti luettuani otsikon. Siitä nyt vain kerta kaikkiaan näki ensi silmäyksellä, ettei se ollut asiallinen, vaikka en tiedäkään mitä se sisälsi.
Täti Moonika
 
Viestit: 470
Liittynyt: 18.01.2016 16:06

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron