Kysy Kirstiltä/Torstilta/Walter de Campilta

Keskustelua kaikesta maan ja taivaan välillä. Voit lukea viestejä rekisteröitymättä mutta osallistuaksesi keskusteluun sinun täytyy rekisteröityä.

Re: Kysy Kirstiltä/Torstilta/Walter de Campilta

ViestiKirjoittaja Mewril » 09.06.2017 20:45

^Tarjoa Facebookissa oman kaupungin/alueen kierrätys/roskalavaryhmässä?
Mewril
 
Viestit: 455
Liittynyt: 06.01.2016 22:14

Re: Kysy Kirstiltä/Torstilta/Walter de Campilta

ViestiKirjoittaja Leenuli » 16.07.2017 19:08

Onko kellään kokemusta sähköpyörästä? Tai mikä sähköavusteinen se nyt onkaan. Tavallisesta tai taittopyörästä. Tekisi mieli sellaista, kun työmatka pitenee sen verran ettei aina ehdi ja jaksa ajaa tavallisella pyörällä, mutta ei aina haluais mennä metrolla ja bussilla. Taittopyörää olen miettinyt, kun työpaikka on sellaisella alueella, missä en välttämättä uskaltaisi jättää kallista pyörää ulos parkkiin. Ja joskus olis kätevää saada pyörä mukaan liikennevälineisiin, mikä ei täällä oikein muuten onnistu. Mutta onko sellaisella ihan raivostuttavaa ajaa?
Leenuli
 
Viestit: 220
Liittynyt: 30.12.2015 22:19
Paikkakunta: Naapurimaa

Re: Kysy Kirstiltä/Torstilta/Walter de Campilta

ViestiKirjoittaja Tanoaivo » 12.08.2017 23:10

Nyt kaivattaisiin kaikki niksit millä yrittää poistaa järkyttävää hajua keittiön kaapeista. Uuden kämpän kaapeista siis osa haisee aivan kamalalle. Jotain mausteita ja muuta haisevaa niissä on oletettavasti säilytetty, kaapin avatessa oikein lehahtaa pistävä haju naamalle ja tänään meinasin ihan oikeasti oksentaa kun avasin yhden. Vaikea käsittää miten on saatu kolme eri kaappia lemustettua niin totaalisesti. Etikka, ruokasooda ja joku keittiöön tarkoitettu hajunpoistomyrkky on jo kokeiltu, ei vaikutusta. Lastulevyrakenteita ei pysty kauheasti liottamaankaan.
Tanoaivo
Ylläpitäjä
 
Viestit: 104
Liittynyt: 27.12.2015 01:03

Re: Kysy Kirstiltä/Torstilta/Walter de Campilta

ViestiKirjoittaja Täti Moonika » 28.11.2017 16:29

Olisiko joku minua taitavampi etsimään tietoa? Yritän epätoivoisesti selvittää, vieläkö jostain saisi mustia mustepatruunoita (ei täyttösarjaa vaan koko patruuna) niin vanhaan tulostimeen kuin HP DeskJet 690c. Yksi toisensa jälkeen nettikaupat ovat jättäneet sen valikoimistaan, ja kun sain viimeisen patruunan Nordicinkiltä, se osoittautui vialliseksi eivätkä he voi enää tarjota muuta kuin rahat takaisin. Englannissa näyttäisi vielä olevan myynnissä, mutta siellä on toimitus ainoastaan Britannian sisällä. Olisiko jostain toimitus Suomeen?
Täti Moonika
 
Viestit: 470
Liittynyt: 18.01.2016 16:06

Re: Kysy Kirstiltä/Torstilta/Walter de Campilta

ViestiKirjoittaja ampiainen » 16.02.2018 20:26

Oon käyttänyt OvuView-sovellusta jo monta vuotta, mutta vaihdoin puhelinta ja sitäpäs ei näytäkään löytyvän tuolta Applen AppStoresta. Olisko suosituksia, mihin kannattaa vaihtaa?
ampiainen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 23.05.2016 20:58

Re: Kysy Kirstiltä/Torstilta/Walter de Campilta

ViestiKirjoittaja Shaith » 05.03.2018 12:25

^ Suosittelen aina kaikille Clueta. Siinä pystyy tosi tehokkaasti itse valitsemaan mitä kaikkea trackaa ja siellä voi trackata mm. kaiken. Ei ole vaaleanpunainen ja höttöinen vaan siisti ja asiallinen, taustalla tehdään tutkimusta ja Cluesta löytyvälle infolle on viitteet.
Shaith
 
Viestit: 59
Liittynyt: 30.12.2015 20:51

Re: Kysy Kirstiltä/Torstilta/Walter de Campilta

ViestiKirjoittaja ampiainen » 29.03.2018 16:01

Shaith kirjoitti:^ Suosittelen aina kaikille Clueta. Siinä pystyy tosi tehokkaasti itse valitsemaan mitä kaikkea trackaa ja siellä voi trackata mm. kaiken. Ei ole vaaleanpunainen ja höttöinen vaan siisti ja asiallinen, taustalla tehdään tutkimusta ja Cluesta löytyvälle infolle on viitteet.


Jes, kiitos vinkistä! Oon käyttänyt Clueta nyt pari viikkoa ja vaikuttaa oikein hyvältä. Nimenomaan halusinkin välttää kaiken vaaleanpunaisen höttöisyyden :D
ampiainen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 23.05.2016 20:58

Re: Kysy Kirstiltä/Torstilta/Walter de Campilta

ViestiKirjoittaja Mewril » 18.05.2018 14:02

Paljaat jalat ja kesäkengät/balleriinat. Mikä auttaisi jalkojen hikoiluun? Talvisin ja tennareissa käytän villaisia sukkia, niin kosteus kengissä tuntuu tosi inhottavalta. Noi on vielä paljasjalkakengät, niin ihan helposti ei käy kaikki pohjallisetkaan.
Mewril
 
Viestit: 455
Liittynyt: 06.01.2016 22:14

Re: Kysy Kirstiltä/Torstilta/Walter de Campilta

ViestiKirjoittaja Täti Moonika » 20.05.2018 21:45

^ Jos täydellinen ratkaisu on olemassa, niin en valitettavasti tunne sitä. Mutta bambusukat tuntuvat sentään vähemmän inhottavilta kuin esim. puuvillaiset.
Täti Moonika
 
Viestit: 470
Liittynyt: 18.01.2016 16:06

Re: Kysy Kirstiltä/Torstilta/Walter de Campilta

ViestiKirjoittaja riinuliinu » 25.06.2018 16:34

Mewril kirjoitti:Paljaat jalat ja kesäkengät/balleriinat. Mikä auttaisi jalkojen hikoiluun? Talvisin ja tennareissa käytän villaisia sukkia, niin kosteus kengissä tuntuu tosi inhottavalta. Noi on vielä paljasjalkakengät, niin ihan helposti ei käy kaikki pohjallisetkaan.


Mulla on Oriflamen jaloille tarkotettu antiperspiranttisuihke, se on toiminut aika hyvin. Lisäksi Oriflamelta saa jalkavoidetta jossa on myös antiperspiranttinen vaikutus. Jälleenmyyhiä joskus ainakin meidän paikkakunnalla mainostaa paikallisella fb-kirpputorilla, jos et tunne ketään jo valmiiksi.
************
riinuliinu
riinuliinu
Ylläpitäjä
 
Viestit: 75
Liittynyt: 26.12.2015 16:24

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron